سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دانش دروغ پردازان، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
به امید او

دوست عزیزم منظور این است که هرکس بسته به اندازه عقل و شعور و فهم و علمش پیام ارسال میکند ابراز علاقه مندی میکند عکس یا نوشته ای را در منظر دید دیگران قرار میدهد مثلا در مورد بوسه میتوان تصاویر زیر را ارسال کرد  تصویر لذت جنسی معاشقه دو بچه با لباس - دوبچه عریان دو مرد یا دوزن یا دو مرد وزن عریان وازین قبیل که نگاه به انها هر کسی را متوجه  یک لذت حیوانی میکند   اگر گرسنه باشد تحریک میشود واگر سیر میبیند و میگذرد  تصویر بوسه بر دست استاد -   تصویر بوسه بر دست مادر و پدر  وازین قبیل – شکی - نیست که کسی میتواند چنین عکسی ارسال کند یا نسیت  به ان ابراز علاقه نماید  که از مرتبه حیوانیت لااقل  در ادراک  گذشته باشد ویا لا اقل  شهوت جنسی همه فکر وذکر و هم و غم او نباشد وهر امری را به شهوت طوری پیوند ندهد  به وادی علم وهنر و ذوق وارد شده باشد اهل علم وتحقیق و پژوهش باشد   برای گذشت و فداکاری وایثار ارزش قائل باشد و  یا لا اقل دوست داشته باشد این فضیلت ها را -  همچنین  تصویر بوسه بر چوبه و طناب دار یک مجاهد – تصویر بوسه مادر یک شهید بر عکس فرزند ش و یا بوسیدن   دو رزمنده میدان جهاد  وشهادت  شب قبل از عملیات و ازین قبیل باز شکی نیست که کسی میتواند چنین تصاویری را سوژه بوسه قرار دهد که رسیده باشد به این معنی لااقل در علم که  در میخانه گشایید برویم شب و روز ------- که من از مسجد و از مدرسه بیزار شدم دانشجوی  نخبه سال اخر پزشکی که درس   وکلاس را رها کرده و در میدان جنگ با مهاجم به وطن و شرف و عزت و استقلال  خریدار درد ورنج 12سال در بستر بیماری و سوختگی شیمیایی شده است وازین قبیل یا انکه اگر خود موفق به چنین از خود گذشتگی نشده چنین   فدا کاری را دوست دارد میتواند   چنین سوژه هایی را انتخاب کند  بنابراین تا رشد نکنیم واز چاه حیوانیت به روی زمین علم و دانش نرسیم فکر و ذکر ما شهوت جنسی است عشق ما هم لذت جنسی است میمیریم نه برای معشوق بلکه برای کامجویی و لذت بردن از جنس مخالف اگر در اوج عشق و عاشقی متوجه شویم امکان بهره وری لذت جنسی از معشوق میسر نیست براحتی اورا قربانی کرده وبه سراغ دیگری می رویم  ولی امتال بوعلی و انیشتن   بین دختر سلطان و کلید کتابخانه سلطنتی دومی را انتخاب میکنند ودر نظر ما انها دیوانه اند  چون مادر عالم حیوانی هستیم وجز لذت مقاریت وحواشی قبل ان    لذت دیگری نمی شناسیم ولی انها ضمن استفاده مناسب و لازم از این موهبت الهی  لذت های دیگری را می شناسند   واهل گذشت و فداکاری و جهاد و شهادت به همین منوال لذاتی چشید ه اند  که قاطبه دانشمندان ومحققان نچشیده اند

بس است توضیح امیدوارم که از حرفهایم یه چیزی فهمیده باشی  


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط 88/7/13:: 4:3 عصر     |     () نظر